Kredim, dünyada ‘Buy Now, Pay Later’ olarak bilinen sistemin Türkiye’deki ilk temsilcisidir. Türkiye’de tüketicilerin bu sistemle yeni tanışması ve Kredim’in geleneksel bankacılığın aksine, banka ya da finansal bir kuruluş ile kredili ürün ilişkisi aramaması farklarının sorulmasının sebep oluyor.

Kredim, mevcut banka müşterilerinin yanı sıra, daha önce finansal sisteme hiç dahil olmamış, banka veya finansal bir kuruluş ile bir geçmişi olmayan kişilere de hitap ediyor.

Kredim’i diğer tüm kredi veren kurum ve kuruluşlardan ayıran en büyük özelliği yeni nesil skorlama sistemidir. Kendine özgü, tek bir kaynağa bağlı kalmayan, hızlı ve şeffaf bir skorlama sistemiyle kullanıcıları daha geniş bir perspektiften değerlendirir. Kredim’in skorlama özelliğiyle kullanıcılar skorlarını ücretsiz olarak öğrenebiliyor.

Bankalar kişiye özel, belli bir oranda, tek bir limit tanımlarken; Kredim, çoklu limit özelliği ile kullanıcılarına farklı sektörlerde kullanabileceği limitler belirliyor. Aynı zamanda herhangi bir sektördeki limitini harcayan kullanıcının bir başka sektördeki limiti etkilenmiyor. 


Kredim’in en önemli özelliklerinden biri de geleneksel bankacılığın aksine sunduğu farklı ve esnek ödeme seçenekleridir. ‘Maaşında Öde’, ‘30 Gün Sonra Öde’, ‘36 Aya Varan Taksitle Öde’,  ‘Kredi Kartı Limitin Düşmeden Öde’, olmak üzere; 4 farklı kredi çözümünden yararlanma olanağı sunuyor. Bu sayede Kredim’i tercih eden bireysel kullanıcılar, zamana yayılan esnek ödeme fırsatlarıyla alışverişlerini daha avantajlı koşullarla gerçekleştirebilmem imkanına sahip olurlar.

Kredim üye işyerlerine sunduğu faydalar ile de geleneksel bankacılıktan ayrışıyor. Üye işyerleri ödemelerini hemen tahsil edebilmenin yanı sıra; Kredim ile satışlarını %20 artırma potansiyeline sahip olurlar. Bu ayrıcalıklar kullanıcıların; müşteri deneyimine, üye iş yerlerinin ise yükselen satış grafiğine artı değer katar.

Kredim üye iş yerleri pazar yerlerine kolay ve hızla entegre olurken; finansal sisteme dahil olmayan hedef kitle segmentini de bünyelerine ekleyerek, bu sayede hem pazar paylarında ve hem de satışlarında artış sağlayabilirler. Aynı zamanda, farklı ödeme seçenekleri ile alışveriş yapabilme imkânı sunarak müşteri portföylerini de büyütebilirler. 

Yoruma Kapalı

tr_TRTurkish